MINEpLAYLIST

Sunday, August 14, 2011

between hang out & work




x lama ag aku akan continue study kat pahang
soo,, don't have much time to hang out with my frem
i really miss my friend especially
NUR HIDAYAH, AHMAD ASYRAF AFIFI,
FAIZAH MUNIRAH, WAN MOHD. FIRDAUS
SYAIRAH NIZAM, NURUL SYAMIMI FATIN...
sume lorh....

by the way...NURUL SYAMIMI FATIN 
my best friend dah continue study kat INDON
jauh la...makin susah nak jumpa dye









skunk nie lak aku keje
keje aku buat hamper raya
penat terok...
aku ase cam nak  berhenti jew
dah la aku sorang
ALONE ler....

nak kuar ng member pom susah
dah la aku raya kejap jew...
raya taOn nie la paling x besh...
aku x leh raya ng org yg paling aku sayang
org tu f*****....
dye dah tinggal kan aku demi pmpuan lain
sakit ati aku....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...